دبير شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت كشور:
امروز هجمه جهان استکبار بر علیه وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) است
حجت الاسلام والمسلمين لطفيان گفت: در شرايط فعلي رسالت علما در مبارزه با انحراف از هر زمان ديگري سنگين تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور از خراسان،  حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در مراسم اختتامیه ششمین اردوی فرهنگی-زیارتی راه رضوان با اشاره به اینکه امروز تمام هجمه جهان استکبار بر علیه وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) است خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی رسالت علما در مبارزه با انحراف از هر زمان دیگری سنگین تر است.

وی افزود: زمانی ایران عرصه تاخت و تاز مستشاران و بیگانگان بود و نخست وزیر این کشور افتخارش این بود که نوکر اربابان خارجیش است و امروز نفت کش انگلیسی با اقتدار در دستان سربازان انقلاب و رهبری قرار دارد و این به برکت انقلاب واسلام استکبار ستیز درپرتو رهبری دینی است.

ایشان افزود: این انقلاب هویت واقعی را به اسلام بازگرداند و همین مساله باعث دشمنی استکبار با این نظام است.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه امروز شاهد برداشت های متعددی از اسلام هستیم افزود: اسلام عبادت، اسلام جماعت، اسلام سیاست، اسلام حکومت و اسلام هویت چند گانه اسلامی است که در میان جوامع اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفیان ادامه داد: مهمترین مولفه اسلام که انقلاب اسلامی نیز به دنبال آن است اسلام هویت است و تمام تلاش استکبار این است که این هویت را اسلام بگیرد.

ایشان افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ماموریت برقراری تمدن را به عنوان آرمان دست یافتنی جامعه اسلامی به ویژه ملت ایران به عنوان یک نقطه کانونی ترسیم فرمودند.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اظهار داشت: در حالیکه کلیدداران کعبه در کنار خانه خدا پروژه دین زدایی به راه می اندازند، امروز پرچم دفاع از هویت اسلامی و اسلام نبوی بر دوش رهبر مقام معظم رهبریست.

ایشان اظهار داشت: وظیفه و رسالت علما این است که جامعه را در مسیر شکر قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست